Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 14:04 - на шега...
Автор: weronikas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9959 Коментари: 58 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
може би не трябва да признавам ... започнах този блог  на шега, но както казват французите -  "Апетитът идва с яденето.";)) да продължавам ли?! дали са лични, или не, проблемите си съществуват. да провокираш добронамерено, не е грях, нали?;)
благодаря на всички, които посещават "моето пространство", пишат коментари или писъмца на ЛС(много интересни истории споделяте!)...  за мен, разбира се, това е насърчаващо.благодаря ви!!!


С чаша следобедно кафе ви предлагам да прочетете някои  мисли, афоризми и шеги от известни жени:

"Цялата истина за живота не трябва да разказваш дори на себе си."(М. Домбровска- полска писателка)

"Любовта е всичко.И това е всичко, което знаем за нея."(Е. Дикинсън)

"Най-добрият начин да запазите любовта на мъжа, е да не се омъжвате за него."(Катрин Деньов)


"Моите връстнички така бързо стареят - да ти е приятно да ги гледаш."(Бети Дейвис)

"Нима мислите, че когато нощем си сама в леглото, мисълта, че те обича половината свят, може да те утеши?!Половината свят е нищо."
(Бриджит Бардо)

"В учението за прераждането все пак има нещо, след като някои 35-годишни жени прекрасно помнят събития отпреди 45 години."(В.Блонска)

"Когато не умирам от любов, когато няма от какво да умирам, ето тогава съм готова да издъхна!"(Едит Пиаф)

"Силата на любовта зависи единствено от силата на собственото ни въображение."(?)


"Млади сме като надеждите ни; стари - като страховете си."(В.Пайфер - психотерапевт)

"Жените говорят за любовта и мълчат за любовниците си, мъжете правят обратното."(Марина Цветаева)

"Абсолютните истини са абсолютно безполезни."
"Ако в живота няма удоволствие, трябва да има поне някакъв смисъл."(Силвия Чиз - белгийска журналистка)




Тагове:   нека,


Гласувай:
31



1. beckslover - :)
13.06.2010 17:05
Чудесни примери за спамислене:)P
И после „...Що ни банвате мъжове?”:))
цитирай
2. gkowachew - Да продължавам ли?- е твоят въпрос...
13.06.2010 17:20
Моят отговор е-ако искаше да разбереш как да вдигнеш оная работа на мъжа ти, миксля, че чу много простотии, но и точни съвети...А , ако пък просто искаше да натрупаш внимание и точки, винаги има глупаци като нас, които да се вържат на...И все пак - ти имаш проблем! Какъв е- няма да го съобщавам тук!Бъди здрава и щастлива!
цитирай
3. weronikas - аз включих само една маалка част...;))
13.06.2010 18:01
beckslover написа:
Чудесни примери за спамислене:)P
И после „...Що ни банвате мъжове?”:))

Ето още: "Мъжете са удивително нелогични: твърдят, че всички жени са еднакви, а постоянно ги сменят."
"Мъжът може да обича две жени, но само докато едната разбере за другата."(Колет)
нека не изместваме темата, а?))
цитирай
4. weronikas - е, аз съм го написала... добрата провокация не е грях... ако аз не съм имала
13.06.2010 18:06
gkowachew написа:
Моят отговор е-ако искаше да разбереш как да вдигнеш оная работа на мъжа ти, миксля, че чу много простотии, но и точни съвети...А , ако пък просто искаше да натрупаш внимание и точки, винаги има глупаци като нас, които да се вържат на...И все пак - ти имаш проблем! Какъв е- няма да го съобщавам тук!Бъди здрава и щастлива!


конкретна причина, то със сигурност съветите към мен са се оказали навременни съвети за друг...
благодаря ти!много!беше мъдро и приятелско!
с най-най-добри чувства!!!)*
цитирай
5. solinvictus - Не знаех, че един френч би казал това ...
13.06.2010 19:22
Не знаех ,че един френч би казал това с апетита ,сигурно са го откраднали!хехе
Тава за дигането искрено се забавлявах,как ги върза а?
Мога да ти предложа нещо диетично ,хехе
"Когато си гладна прави либов!"ще видиш ,че е много ...фърст!

http://www.youtube.com/watch?v=NpUqY0brqWU&feature=fvw

поздрав с един символ на Sol Invictus !!!
цитирай
6. pegas08 - Умни жени,
13.06.2010 19:58
брей!
цитирай
7. weronikas - Непобедимото Слънце?)
13.06.2010 20:09
solinvictus написа:
Не знаех ,че един френч би казал това с апетита ,сигурно са го откраднали!хехе
Тава за дигането искрено се забавлявах,как ги върза а?
Мога да ти предложа нещо диетично ,хехе
"Когато си гладна прави либов!"ще видиш ,че е много ...фърст!

http://www.youtube.com/watch?v=NpUqY0brqWU&feature=fvw

поздрав с един символ на Sol Invictus !!!


Не съм ги "вързала", звучи грубо и несправедливо!Този проблем си съществува. Нима ще го отрече някой?! Видя ли колко поста се написаха на подобни теми после.
Благодаря за песничката на АББА !)
Докато са млади и силни крилете, орловият кръг е красив и нависоко! C'est la vie!(както казват французите;)
цитирай
8. weronikas - Нали?)По- скоро - препатили...))
13.06.2010 20:11
pegas08 написа:
брей!

цитирай
9. solinvictus - За две сродни душици "дига...
13.06.2010 22:06
За две сродни душици "дигането" и "свалянето" е като полета на една калинка!
Има време за любов и време за война!
Както казва: Бай Митре от наше село!

ще ти пусна ена друга за да дам ясна идея за какво говоря,за да не звучи (грубо и несправедливо)хехе

http://www.youtube.com/watch?v=Gcg__eDktgY
цитирай
10. weronikas - ок)пусни!чакам!
13.06.2010 22:13
solinvictus написа:
За две сродни душици "дигането" и "свалянето" е като полета на една калинка!
Има време за любов и време за война!
Както казва: Бай Митре от наше село!

ще ти пусна ена друга за да дам ясна идея за какво говоря,за да не звучи (грубо и несправедливо)хехе

цитирай
11. solinvictus - http://www. youtube. com/watc...
13.06.2010 22:19
Again -както казват хамериканците хехе

http://www.youtube.com/watch?v=t4dGfwa6FKA&feature=related
цитирай
12. solinvictus - Крилете са символ, на свобода и с...
13.06.2010 22:31
Крилете са символ,на свобода и сила!
Но повечето сме затворени в собствените си и измислени животи!

http://www.youtube.com/watch?v=XWW8Hexv-DQ&feature=fvsr

това е ,просто като фасул(боб)!
цитирай
13. weronikas - А може ли да бъде другояче?!Доколко можем да сме свободни в желанията и копнежите си?!
13.06.2010 22:49
solinvictus написа:
Крилете са символ,на свобода и сила!
Но повечето сме затворени в собствените си и измислени животи!

http://www.youtube.com/watch?v=XWW8Hexv-DQ&feature=fvsr

това е ,просто като фасул(боб)!


нали сме част от матрицата...
цитирай
14. solinvictus - трудно е! мого! трябва да си ...
13.06.2010 22:58
трудно е!
мого!
трябва да си луд ,и то не малко!

http://www.youtube.com/watch?v=0972G4t0cEA&NR=1
цитирай
15. weronikas - ... и млад !))
13.06.2010 23:06
solinvictus написа:
трудно е!
мого!
трябва да си луд ,и то не малко!

http://www.youtube.com/watch?v=0972G4t0cEA&NR=1

цитирай
16. solinvictus - ...го каза!хехе
14.06.2010 00:40
...ти го каза!хехе
цитирай
17. georgibogdanow - Сравнително нестандартен подбор. ...
14.06.2010 00:49
Сравнително нестандартен подбор. Интересно ми беше да прочета. Благодаря!
цитирай
18. анонимен - Тъпа, лицемерна кучка си ти!
14.06.2010 00:52
Не ти се вързах на глупостите от самото начало, но явно ти липсва внимание, за да си измисляш подобни истории. Май наистина си недоебана - приеми го метафорично! :Р
цитирай
19. weronikas - благодаря ти и аз!)
14.06.2010 08:19
georgibogdanow написа:
Сравнително нестандартен подбор. Интересно ми беше да прочета. Благодаря!

цитирай
20. weronikas - младостта е нещо относително...като всичко друго...))
14.06.2010 08:19
solinvictus написа:
...ти го каза!хехе

цитирай
21. weronikas - мдам, не знам защо този гняв към една непозната?!) когато отидеш на театър(ходиш ли?)
14.06.2010 08:25
анонимен написа:
Не ти се вързах на глупостите от самото начало, но явно ти липсва внимание, за да си измисляш подобни истории. Май наистина си недоебана - приеми го метафорично! :Р


и гледаш измислените истории, това пречи ли ти да съпреживяваш ставащото на сцената?! та нали проблемите съществуват и трябва да бъдат обсъждани! погледни как се отприщи вълната... )))хората имат нужда да говорят за това!!!убедена съм! хайде, не се сърди!нека ти е хубав денят!)
цитирай
22. анонимен - Като отивам на театър - ми е ясно къде отивам!
14.06.2010 08:45
А не някаква недоебана кучка да циври пред целия блог и хората да я утешават, че няма кой да й го вкара. Само и само да им кой да й чете дивотиите.
Толкова ли си тъпа, че не разбираш за какво става дума?
Ти като драматург ли се преживяваш, бе парцал смотан? Много ти се ще!
Баси инфантилното същество!
цитирай
23. nicodima - Сега...
14.06.2010 09:08
Проследих от самото начало присъствието ти тук.
Не се вързах на уловката. Т.е. прецених, че може и да е уловка. Интелигентен човек, който има такъв проблем, не го изнася в блог, а много добре знае как и къде да търси помощ. Извод - липсваща емоционална и сексуална интелигентност, или - уловка за забавление.
Това, че "улови" толкова много хора, с толкова много мнения, не означава, че някой ще намери разрешение на този проблем, който за всеки индивид е уникален.
Но наистина хората искат да говорят за това.
Въпросът, който си поставям е, дали това съответства пък на почтеността, която изисквам от хората, за да общувам с тях. Затова те съветвам - порови се из блога, прочети около месец-два какво пишат хората, направи си изводите и тогава пускай постингите си. Ако са като първия - нямаш моето уважение.
Преди време пак някаква девойка беше писала така провокативно за нещо от интимния си живот - вече не си спомням какво, но постингите си приличаха като две капки вода, та не съм сигурна дали не си същата девойка с друг ник и да се забавляваш за чужда сметка с откровенията, да - ОТКРОВЕНИЯТА, на хората...
Бъди здрава!
цитирай
24. xxxx - И-баси якото утро хъхъхъхъ
14.06.2010 09:17
да ти го нанижа НА ШЕГА с усмивка на уста хъхъ
тука нервата яко денса по джаза, а?! - коментарлък да е, да не е нещо друго хъхъхъ
И да ти изпукам един зад врата, малко ши ти е, ама кво от тва :))
Лимка хъхъ
цитирай
25. hristo27 - Идеалният мъж не пие, не пуши, не ...
14.06.2010 09:18
Идеалният мъж не пие, не пуши, не играе хазарт, не спори и не съществува !
цитирай
26. solinvictus - Много ми е смешно някой папагал ...
14.06.2010 10:04
weronikas написа:


Много ми е смешно някой папагал като се изкачи на някое връхче и каже :
"-Аз победих!"-кого си победил ти ,ва?
хаха
олигофрените са насякъде те се клонират в геометрична прогресия и се умножават по 3,14!!!
цитирай
27. blondstyle - Така е и с блоговете
14.06.2010 13:18
"Ако в тях няма смисъл, трябва да има поне някакво удоволствие." :)
цитирай
28. vmir - Дали е шега или истина не е по-важно от това
14.06.2010 15:57
дали проблемът е реален или въображаем. Много е жалко, когато не признаваме реален проблем и се панираме пред въображаем.
цитирай
29. kikowsky - На шега
14.06.2010 15:57
си го започнала, ама внимавай, че много хора са си пропилели много години по чатове, блогове и форуми.
цитирай
30. weronikas - )))разсмя ме! А КОЙ ТЕ КАРА ДА МИ ЧЕТЕШ ПОСТИНГИТЕ, А?;) На мен ми е все едно дали си ме удостоил с вниманието си.
14.06.2010 15:57
анонимен написа:
А не някаква недоебана кучка да циври пред целия блог и хората да я утешават, че няма кой да й го вкара. Само и само да им кой да й чете дивотиите.
Толкова ли си тъпа, че не разбираш за какво става дума?
Ти като драматург ли се преживяваш, бе парцал смотан? Много ти се ще!
Баси инфантилното същество!


Ти на ВЪЗПИТАТЕЛ ли ще ми се правиш?!))) Морален съдник като Господ?!
Никой не те кара насила да четеш какво съм написала!)Бъди здрав и все така съвършен!)
цитирай
31. weronikas - Мила г-жо, изумителни са Вашата прозорливост и мъдрост!Сигурно затова сте избрали совата, която да олицетворява Вашето присъствие в блог. бг(ако евентуално няк
14.06.2010 16:07
nicodima написа:
Проследих от самото начало присъствието ти тук.
Не се вързах на уловката. Т.е. прецених, че може и да е уловка. Интелигентен човек, който има такъв проблем, не го изнася в блог, а много добре знае как и къде да търси помощ. Извод - липсваща емоционална и сексуална интелигентност, или - уловка за забавление.
Това, че "улови" толкова много хора, с толкова много мнения, не означава, че някой ще намери разрешение на този проблем, който за всеки индивид е уникален.
Но наистина хората искат да говорят за това.
Въпросът, който си поставям е, дали това съответства пък на почтеността, която изисквам от хората, за да общувам с тях. Затова те съветвам - порови се из блога, прочети около месец-два какво пишат хората, направи си изводите и тогава пускай постингите си. Ако са като първия - нямаш моето уважение.
Преди време пак някаква девойка беше писала така провокативно за нещо от интимния си живот - вече не си спомням какво, но постингите си приличаха като две капки вода, та не съм сигурна дали не си същата девойка с друг ник и да се забавляваш за чужда сметка с откровенията, да - ОТКРОВЕНИЯТА, на хората...
Бъди здрава!


А защо сте следили моето присъствие тук?!От загриженост?!Или някой да не Ви метне случайно... Пази Боже!Вас, непогрешимата, интелигентната, високо образованата.Но защо, по дяволите, се интересувате от мен?!Защо?!Бдите като майка орлица за блог. бг?!Някой да Ви е упълномощил?!Колко глупости са се сипали тук... безумия, словесна помия...!( А аз поставих просто един проблем - дали е мой, или не, няма значение!Виждате, че той интресува хората, нали?После се появиха още постинги на тема "секс", "оминаващо време" и т.н.
Бях добронамерена и честна към всички, които проявиха загриженост и бързо ми подадоха ръка, без да се питат лъжа ли ги, или не.А Вие сте следили...т.е. гледали сте сеира от дистанция, да не би пък и Вас да обвинят в неинтелигентност(Боже опази!)) ама сте го следили, признавате си...значи...и на Вас Ви е било интересно.;))
цитирай
32. weronikas - не бъди циничен!)
14.06.2010 16:14
xxxx написа:
да ти го нанижа НА ШЕГА с усмивка на уста хъхъ
тука нервата яко денса по джаза, а?! - коментарлък да е, да не е нещо друго хъхъхъ
И да ти изпукам един зад врата, малко ши ти е, ама кво от тва :))
Лимка хъхъ


а и не те бива като поет, съжалявам.
цитирай
33. weronikas - не те разбирам. аз не тръгнах с намерение да побеждавам когото и да е било
14.06.2010 16:16
solinvictus написа:
weronikas написа:


Много ми е смешно някой папагал като се изкачи на някое връхче и каже :
"-Аз победих!"-кого си победил ти ,ва?
хаха
олигофрените са насякъде те се клонират в геометрична прогресия и се умножават по 3,14!!!


нито да го "прецаквам". извинявам се, ако така си ме разбрал.
цитирай
34. weronikas - съгласна!
14.06.2010 16:17
blondstyle написа:
"Ако в тях няма смисъл, трябва да има поне някакво удоволствие." :)

цитирай
35. weronikas - Това исках да кажа!Още веднъж ти БЛАГОДАРЯ!!!
14.06.2010 16:25
vmir написа:
дали проблемът е реален или въображаем. Много е жалко, когато не признаваме реален проблем и се панираме пред въображаем.

цитирай
36. nicodima - weronikas,
14.06.2010 19:35
Благодаря за отличната оценка, която получавам, значи блогът ми Ви е научил на нещо : )...
Както и учтивото обръщение, което не приемам като подигравка...
Да, интересно ми е всичко, свързано с реакциите на хората към провокации / професионална деформация : ) /, не само конкретния случай...
цитирай
37. weronikas - Разбира се, че се отнасям с уважение.Нямам право да отричам нещо, което не познавам.
14.06.2010 20:00
nicodima написа:
Благодаря за отличната оценка, която получавам, значи блогът ми Ви е научил на нещо : )...
Както и учтивото обръщение, което не приемам като подигравка...
Да, интересно ми е всичко свързано с реакциите на хората към провокации / професионална деформация : ) /, не само конкретния случай...


Представете си, и при мен е професионален интересът.;)
Честно казано, тепърва ще чета постингите Ви. Ето, че имаше полза от мен - все пак ще има кой да прочете творенията Ви. Всъщност, Вие сте готина. Не ме съдете, преди да ме познавате.;)
Поздрави!)
цитирай
38. nicodima - О, не, никого не съдя - съди само Бог : )...
14.06.2010 20:39
Мога да осъдя в себе си, и публично / ако преценя / някои постъпки...
Защото тук в блога съм се нагледала на преднамерено подхвърляне на тема за лов на шарани : )... не обичам манипулирането на чистосърдечните хора, затова реагирам... Защото може и да има вариант и Вие да пускате въдица и да гледате сеир от друг тип дистанция - нещо, което не Ви засяга лично, но го коментирате като свое... Аз поне гледам, мълча и си правя изводите.
В света трябва да има чистота и според мен трябва да я пазим...
Надявам се, че споделяте последното...
цитирай
39. weronikas - Да, споделям го.)Но това не бива да означава прикрита от лицемерие истина...
14.06.2010 20:56
nicodima написа:
Мога да осъдя в себе си, и публично / ако преценя / някои постъпки...
Защото тук в блога съм се нагледала на преднамерено подхвърляне на тема за лов на шарани : )... не обичам манипулирането на чистосърдечните хора, затова реагирам... Защото може и да има вариант и Вие да пускате въдица и да гледате сеир от друг тип дистанция - нещо, което не Ви засяга лично, но го коментирате като свое... Аз поне гледам, мълча и си правя изводите.
В света трябва да има чистота и според мен трябва да я пазим...
Надявам се, че споделяте последното...


Никой не се е оплакал, че е бил "манипулиран"... тъкмо обратното, мъжете и жените, които ми подадоха ръка, продължават да гласуват за мен.Така че - споко!)И хубав ден!
цитирай
40. nicodima - Да, споделям го.)Но това не бива да означава прикрита от лицемерие истина...
15.06.2010 07:57
Истината, Вероника, не може да се прикрие от лицемерие... Защото лицемерието ще означава нещо обратно... Просто е нонсенс...
А в България рядко има някой да се оплаче, че са му направили нещо лошо, камо ли да го предотврати... това просто е част от робската народопсихология, която пречи на хората да виждат истинското лице на нещата, която на мен ми пречи, категорично не възпитавам в тази посока сина си, уча го да бъде проницателен и да се бори и изобщо не ми пука кой какво мисли за мене в блога, пък и да ме успокоява... Колегата ми Ковачев написа нещо по-горе, с което съм съгласна напълно, обърни му внимание.
Хубав ден и на тебе!
цитирай
41. weronikas - Да, отново прочетох. Има ли човек без проблеми?! Совата при теб не е ли прекалено претенциозна?! Мъдрост?! Кой трябва да даде оценка на подобна добродетел?
15.06.2010 08:12
"В света трябва да има чистота и според мен трябва да я пазим..." Та за каква "чистота" става дума?!
А нима не е лицемерие да прикриваш сексуалното си желание зад тъпи, сантиментални , бездарни стихчета( не става дума за всички пишещи в блог.бг), вместо да признаеш(първо на себе си), че ужасно ти се прави секс.
цитирай
42. nicodima - На някой друг май повече му се прави...
15.06.2010 13:34
weronikas написа:
"В света трябва да има чистота и според мен трябва да я пазим..." Та за каква "чистота" става дума?!
А нима не е лицемерие да прикриваш сексуалното си желание зад тъпи, сантиментални , бездарни стихчета( не става дума за всички пишещи в блог.бг), вместо да признаеш(първо на себе си), че ужасно ти се прави секс.


... затова зад всичко само секс му се привижда : )...
Аз пък точно тебе имам предвид!
цитирай
43. weronikas - пак с презункцията, че това е нещо, от което аз трябва да се срамувам...)))
15.06.2010 15:32
nicodima написа:
weronikas написа:
"В света трябва да има чистота и според мен трябва да я пазим..." Та за каква "чистота" става дума?!
А нима не е лицемерие да прикриваш сексуалното си желание зад тъпи, сантиментални , бездарни стихчета( не става дума за всички пишещи в блог.бг), вместо да признаеш(първо на себе си), че ужасно ти се прави секс.


... затова зад всичко само секс му се привижда : )...
Аз пък точно тебе имам предвид!


Мила госпожо, мислете си каквото искате, а ако влизането в моя блог Ви носи лошо настроение, ами... просто не го правете!Обещавам да не плача!)
цитирай
44. furiika - Два фаворита имам:
17.06.2010 16:04

"Моите връстнички така бързо стареят - да ти е приятно да ги гледаш."(Бети Дейвис)


"Жените говорят за любовта и мълчат за любовниците си, мъжете правят обратното."(Марина Цветаева)


Много ма кефят!:)))))))))

Поздравии!
цитирай
45. pegas08 - Вере, ако ме послушаш, като прапатил, блоголюбив твой фен...
17.06.2010 16:46
Не сложиш ли усмирителна модерация на откровените идиоти, няма да сънуваш спокойни сънища.
Ако те забавляват...ти си чудесно момиче!
Що ли не те поздравя?
цитирай
46. pegas08 - Поздрав... не на шега!
17.06.2010 16:48
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/06/14/peter-gabriel-747-edno-parche-za-liatoto.561667
цитирай
47. weronikas - И мен!)Абе, всичките готини!))
17.06.2010 18:01
furiika написа:

"Моите връстнички така бързо стареят - да ти е приятно да ги гледаш."(Бети Дейвис)


"Жените говорят за любовта и мълчат за любовниците си, мъжете правят обратното."(Марина Цветаева)


Много ма кефят!:)))))))))

Поздравии!

Харесвам много тези:

"Когато не умирам от любов, когато няма от какво да умирам, ето тогава съм готова да издъхна!"(Едит Пиаф)

"Силата на любовта зависи единствено от силата на собственото ни въображение."
цитирай
48. weronikas - Мисля да не слагам още. Никого не съм обидила и надявам се, да не го правя.
17.06.2010 18:04
pegas08 написа:
Не сложиш ли усмирителна модерация на откровените идиоти, няма да сънуваш спокойни сънища.
Ако те забавляват...ти си чудесно момиче!
Що ли не те поздравя?

Знаеш ли, четох онези "думички" на спорещите вчера... мисля определено, че ако една жена държи на женското си начало( най-малкото), никога не бива да си ги позволява.
цитирай
49. weronikas - Благодаря за муз. поздрав!Давай още!;)
17.06.2010 18:05
pegas08 написа:
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/06/14/peter-gabriel-747-edno-parche-za-liatoto.561667

цитирай
50. pegas08 - А, Верче, след това фундаментално парче, трудно бих добавил.
18.06.2010 18:03
Да ти преведа нещо?

А за женското начало... То така се е убъркало с мъжкото такова в блога, че вече не знаеш КОЙ КОГО?

и ДРУГО...Какво е съвременната българска ПОЕЗИЯ без тези изключителни "думички"?

Те внасят колорит и сексапил, ориенталско обаяние, аромат за моето обоняние!
цитирай
51. weronikas - абе, мен , ако питаш, "ароматът" е с много феромони ...;))
18.06.2010 19:27
pegas08 написа:
Да ти преведа нещо?

А за женското начало... То така се е убъркало с мъжкото такова в блога, че вече не знаеш КОЙ КОГО?

и ДРУГО...Какво е съвременната българска ПОЕЗИЯ без тези изключителни "думички"?

Те внасят колорит и сексапил, ориенталско обаяние, аромат за моето обоняние!


Я виж тук! http://www.vselena.com/feromoni.htm
цитирай
52. анонимен - За къде без мене?
19.06.2010 14:04
И без стария, безкрайно умен и циничен гей, О. Уайлд
"Единственото по-драматично от това да загубиш жената, която обичаш, е да я спечелиш и да откриеш колко е празноглава."
"Жените са декоративен пол. Те никога нямат какво да кажат, но го казват очарователно."
"Жените представляват победата на материята над ума, както мъжете представляват победата на ума над морала."
weronikas, след това ще ме подгонят феминистките... Ще се нуждая от охрана.:-))))
цитирай
53. weronikas - Аааа, те няма да го приемат насериозно, защото,
19.06.2010 16:35
както сам си споменал, цитираш "гей"...;))
Пък ти не се навирай между шамарите...))
цитирай
54. анонимен - както сам си споменал, цитираш &...
19.06.2010 16:47
weronikas написа:
както сам си споменал, цитираш "гей"...;))
Пък ти не се навирай между шамарите...))

Да се навирам между шамарите си е стара моя черта. Пък си имам и контрааргумент винаги, по всяко време и за всяка ситуация. :-))) Не знам дали тук се навъртат толкова древни като мене, но.. не ми се иска да контактувам с жени, които имат чара и сексапила на Надежда Крупская и Роза Люксембург.
цитирай
55. weronikas - Eee, ти ме уби!)))Дано не се отбиват при мен, че много ще им бръкнеш ... навътре.))
19.06.2010 18:34
katana написа:
weronikas написа:
както сам си споменал, цитираш "гей"...;))
Пък ти не се навирай между шамарите...))

Да се навирам между шамарите си е стара моя черта. Пък си имам и контрааргумент винаги, по всяко време и за всяка ситуация. :-))) Не знам дали тук се навъртат толкова древни като мене, но.. не ми се иска да контактувам с жени, които имат чара и сексапила на Надежда Крупская и Роза Люксембург.


Ама си прав!Като вземат да се правят някои на "света вода ненапита"...Мен да питаш, на тях пък най-много им се ... ама как да си го признаят така, в прав текст...неудобно е някак да кажат другите( а най-лошото е, че сами на себе си трябва да го признаят)), че са недолюбени, непожелани ... ах, живот...))((
цитирай
56. анонимен - както сам си споменал, цитираш &...
19.06.2010 19:59
weronikas написа:
katana написа:
weronikas написа:
както сам си споменал, цитираш "гей"...;))
Пък ти не се навирай между шамарите...))

Да се навирам между шамарите си е стара моя черта. Пък си имам и контрааргумент винаги, по всяко време и за всяка ситуация. :-))) Не знам дали тук се навъртат толкова древни като мене, но.. не ми се иска да контактувам с жени, които имат чара и сексапила на Надежда Крупская и Роза Люксембург.


Ама си прав!Като вземат да се правят някои на "света вода ненапита"...Мен да питаш, на тях пък най-много им се ... ама как да си го признаят така, в прав текст...неудобно е някак да кажат другите( а най-лошото е, че сами на себе си трябва да го признаят)), че са недолюбени, непожелани ... ах, живот...))((

Ами то, така стават революциите.:-))))))))))))))
С такива мацки..революции. Що Хю Хефнър не громи обществени строеве? Щото има мацки наоколо.:-))
цитирай
57. weronikas - :))За мацките на Хю Хефнър
19.06.2010 23:25
важи това ... "победата на материята над ума", ама той не придиря като О.Уайлд.;))
цитирай
58. анонимен - важи това. . . "победата на ...
20.06.2010 09:13
weronikas написа:
важи това ... "победата на материята над ума", ама той не придиря като О.Уайлд.;))

:-))))))))))))))))))))))) Хич...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weronikas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90335
Постинги: 12
Коментари: 553
Гласове: 1962
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930